25 de nov. de 2015
23 de nov. de 2015
11 de nov. de 2015
9 de nov. de 2015
Decoración de Samaín
@s alumn@s decoraron a biblioteca para o Samaín coa colaboración da profesora de Educación Plástica, Teba
4 de nov. de 2015
Decoración do Samaín
Nas clases de Plástica, o alumnado preparou a decoración para Bibliotero,coa axuda da súa profesora, Teba.
Marcadores:
Departamento de Educación Plástica e Visual,
Samaín
3 de nov. de 2015
30 de out. de 2015
29 de out. de 2015
28 de out. de 2015
19 de out. de 2015
O club de lectura xa ten grupo de Facebook
https://www.facebook.com/groups/932864360132289/
Entrade e pedide que vos admitan como membros. Se tedes algún problema, enviádeme un correo a patriciavarelaprofe@gmail.com
Lémonos no Facebook.
Assinar:
Postagens (Atom)